středa 13. srpna 2014

Prostírání ze staré konopné látky

Po delší době jsem trošku tvořila. Od své kamarádky jsem získala tip na konopnou látku, která pochází ze starých časů ze Slovenska. Je nádherná, ale protože je dost hrubá, hodí se spíše na prostírání a ubrusy. Na některá prostírání jsem použila hedvábnou výšivku, spíše se mi však líbí jednodušší ubrusy s jednoduchou béžovou kraječkou a konopným provázkem.....

Konopné prostírání
Konopný ubrus zdobený kraječkou

Prostírání

Vyšívané hedvábnou stužkou
Konopný pytlík na cokoli

3 komentáře:

  1. Páni! Já žasnu!Je to nádherná práce s nádhernou vzácnou látkou! Jsi tak,Haničko, šikovná!! Dýchlo na mne něco starodávného ,čistého, přírodního, lidského..moc krásné,jakoby to vše mělo duši!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné maminko!!!!! Jsi prostě úžasná!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, strašně moc jsi mě potěšila. Díky.

      Vymazat