neděle 2. února 2014

Něžné šálečky, cukřenka a džbáneček po babičce. Tak by se mohl nazvat tento příspěvek. Ono to tak totiž je, akorát ne po mé babičce. Tento neúplný překrásný servis jsem koupila před lety v jednom bazaru. Prodavačka mi tehdy řekla, že ho tam přinesla stará paní a chtěla za něj 200 Kč. Nechtěla jsem tomu věřit a samozřejmě jsem ho hned koupila. Teď, když jsem se  začala zabývat krásnými starými věcmi, vzpomněla jsem si na ty překrásné šálečky, konvičku na mlíčko, cukřenku a džbán, který zatím na fotkách není. Brzy ho však doplním...........snad se tato nádhera bude líbit i Vám.........


 
 
 
 
 
 

1 komentář:

  1. Haničko, je to opravdu krása!!Opatruj tento poklad!Je to něžnost sama. Ve mně vyvolávají taky vzpomínky na moji babičku, ona měla podobný servis.Jo jo, staré dobré časy!

    OdpovědětVymazat